avaava، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگم:)وبلاگم:)، تا این لحظه: 13 سال و 26 روز سن داره
نوشتن خودم توی وبلاگم^^نوشتن خودم توی وبلاگم^^، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
طوطی ام طلا 💛طوطی ام طلا 💛، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
🖤بلینک شدنم💗🖤بلینک شدنم💗، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
💜آرمی شدنم💜💜آرمی شدنم💜، تا این لحظه: 3 سال و 5 ماه سن داره
💗فوراور شدنم💟💗فوراور شدنم💟، تا این لحظه: 3 سال و 26 روز سن داره
💙مای شدنم💜💙مای شدنم💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
💛مومو شدنم💜💛مومو شدنم💜، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
🖤نورلند شدنم💜🖤نورلند شدنم💜، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
💗Friendship With Lisa💜💗Friendship With Lisa💜، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
🤍آی آر تروپر شدنم💙🤍آی آر تروپر شدنم💙، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
💙Friendship with Nasrin💛💙Friendship with Nasrin💛، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
🖤اوربیت شدنم🤍🖤اوربیت شدنم🤍، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
❤Friendship with Bahar💛❤Friendship with Bahar💛، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
💜Friendship with Sana❤💜Friendship with Sana❤، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
Creative destructionCreative destruction، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
JinHeeJinHee، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
هتل هایدویهتل هایدوی، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
🤍آلفا شدنم💙🤍آلفا شدنم💙، تا این لحظه: 1 سال و 5 روز سن داره

Avas memories

(:

دلنوشته های مامان

1391/10/30 11:26
نویسنده : Ava
351 بازدید
اشتراک گذاری

 

زمان در حال گذره خیلییییییییی تندوسریع بدون اینکه بتونی متوقفش کنی.بدون اینکه بتونی حتی ثانیه ای اون و به عقب برگردونی.

روزها و ثانیه ها پشت سرهم میان و میرن.وقتی به عقب نگاه میکنم باور نمیکنم

5سالگی_6سالگی_دبستان_جشن تکلیف_امتحان نهایی_راهنمایی_دبیرستان_انتخاب رشته_پیش دانشگاهی_کنکور_دانشگاه_جشن فارغ التحصیلی_کار

و . . .

زمان در حال گذره خیلییییییییی تندوسریع بدون اینکه بتونی متوقفش کنی.بدون اینکه بتونی حتی ثانیه ای اون و به عقب برگردونی.

روزها و ثانیه ها پشت سرهم میان و میرن.وقتی به عقب نگاه میکنم باور نمیکنم

5سالگی_6سالگی_دبستان_جشن تکلیف_امتحان نهایی_راهنمایی_دبیرستان_انتخاب رشته_پیش دانشگاهی_کنکور_دانشگاه_جشن فارغ التحصیلی_کار

و . . .

عشق_ازدواج و تولد گل دخترم

میبینی تمام این سالها گذشته و دلم برای لحظه لحظه هاش تنگ شده حتی لحظه هایی که فکر میکردم دوسشون ندارم و دوست دارم زودتر بگذرن.دلم برای تک تک دوستایی که توی این دوران داشتم تنگ شده امیدوارم هرکدوم هرجا که هستن شاد و موفق باشن

اینا رو گفتم برای خودم برای اینکه متوجه بشم و قدر تمام لحظات زندگیم و بدونم . تمام این لحظاتی که در کنار خونواده و دوستام و همسر و دخترم دارم.

دخترم....... 

چه کلمه شیرین و البته پرمسئولیتی.

یعنی این منم که الان لایق مادر شدن شدم!  این منم که باید از این هدیه خدا به خوبی مراقبت کنم!  این منم که الان باید برای یه نفر دیگه الگو باشم و تکیه گاهش باشم همونجوری که مامانم برای من بوده وهست!

آره منم منم منم

پس خداجون کمکم کن

همیشه شکرگذار تو و نعمتهات باشم

کمکم کن بتونم یه مامان خوب برا دخترم و یه همسرخوب برا شوهرم باشم و هیچ کوتاهی در قبال همسرم و دخترم نکنم

کمکم کن در برابر شیطنتها و کنجکاویهای خانوم کوچولو صبورتر باشم . آخه این فرشته ها هیچ گناهی ندارن دوست دارن همه چیز و تجربه و کشف کنن و ما کم تحمل 

 کمکم کن تا مامان و بابام همیشه ازم راضی باشن

کمکم کن هیچکس و با اختیار و یا بی اختیار آزرده نکنم

و همیشه و همیشه و همیشه مراقب دخترم باش

 

جمعه 91/10/29

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Avas memories می باشد