avaava، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگم:)وبلاگم:)، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره
نوشتن خودم توی وبلاگم^^نوشتن خودم توی وبلاگم^^، تا این لحظه: 3 سال و 26 روز سن داره
طوطی ام طلا 💛طوطی ام طلا 💛، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
🖤بلینک شدنم💗🖤بلینک شدنم💗، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
💜آرمی شدنم💜💜آرمی شدنم💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره
💗فوراور شدنم💟💗فوراور شدنم💟، تا این لحظه: 3 سال و 15 روز سن داره
💙مای شدنم💜💙مای شدنم💜، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
💛مومو شدنم💜💛مومو شدنم💜، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
🖤نورلند شدنم💜🖤نورلند شدنم💜، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
💗Friendship With Lisa💜💗Friendship With Lisa💜، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
🤍آی آر تروپر شدنم💙🤍آی آر تروپر شدنم💙، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
💙Friendship with Nasrin💛💙Friendship with Nasrin💛، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
🖤اوربیت شدنم🤍🖤اوربیت شدنم🤍، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
❤Friendship with Bahar💛❤Friendship with Bahar💛، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
💜Friendship with Sana❤💜Friendship with Sana❤، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
Creative destructionCreative destruction، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
JinHeeJinHee، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه سن داره
هتل هایدویهتل هایدوی، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
🤍آلفا شدنم💙🤍آلفا شدنم💙، تا این لحظه: 11 ماه و 25 روز سن داره

Avas memories

(:

1402/6/20 17:23
نویسنده : Ava
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام!
خوبین؟
زمان نسبتا زیادی گذشته
منم همراه با زمان تغییر کردم
زندگیمم تغییر کرده
دلم برای دوستام تنگ شده
سانا، نسرین، مدی و خیلیای دیگه که قطعا جا نمیشه اسماشونو بنویسم
دلم برای اون روزای خوش تنگ شده
روزایی که فکر میکردم خیلی دارم سختی میکشم ولی حالا که فکرشو میکنم اون دوران خیلی خوشی بود

راستی! یه ماهه رفتم تو 13 سال:>
و خب تیزهوشانم قبول شدم و همچی خیلی یهویی شد یمدتم به خاطر اون حالم گرفته بود چون نمیخواستم از محیطی که از مهدکودک توش بودم جدا شم
ولی این مانع روهم رد کردم

بزارید بیشتر از من جدید بگم
هنوز هم مثل قبل عاشق آهنگ و گربه‌ام
دلم میخواد از خودم یه آوای جدیدتر بسازم پس تو فکر یسری تغییراتم
اتاقم که خیلی چیزا قراره بهش اضافه شه
خودمم که..تو فکرم موهامو کوتاه کنم. الان تا کمرمه
میخوام طراحیو شروع کنم
تمرین میکنم براش و حتی شاید کلاس برم
میخوام پیانو رو جدی تر بگیرم
براش تلاش کنم
الان 7 8 ماهه والیبال میرم و میتونم بگم خیلی تاثیر داشته توی حال روحیم
از فعالیت های جدیدم نصب گنشین بود..که به دلایلی پرید و امشب قراره دوباره دیتاشو بزارم دانلود

شماهم از تغییراتتون بگید. چقدر نسبت به تابستون گذشته تغییر کردید؟

پسندها (5)

نظرات (15)

𝒴𝒶𝓈𝒾𝒴𝒶𝓈𝒾
20 شهریور 02 18:24
منم کلی تغییر کردم.
طرز فکرم عوض شده، علایقم عوض شده، عقایدم تغییر کرده و کلی چیزای دیگ
تونستم کلی هدف واسه زندگیم تعیین کنم ک واسشون بجنگم حتی بیشتر از قبل.🙂❤
راستی تولدتم مبارککک امیدوارم ب آرزوهای قشنگ و خوبت برسی🥺🌈
قبول شدنه تیزهوشانم بت تبریک میگم عزیزمم🥰
Ava
پاسخ
اوهوم خیلیا تغییر کردن
مرسی قشنگم
سایهسایه
20 شهریور 02 19:42
اوا جانم خوبی
Ava
پاسخ
مرسی تو خوبی؟(:
سایهسایه
20 شهریور 02 19:43
منو که یادته
Ava
پاسخ
معلومه که یادمه
سایهسایه
20 شهریور 02 19:43
سایه!...
Ava
پاسخ
بله بله
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
20 شهریور 02 20:39
اصلا با چیزی که بودم قابل مقایسه نیستم🙂
Ava
پاسخ
(:

20 شهریور 02 21:06
تبریک میگم قبولیت رو....بلاخره تو زندگی باید تغییر رو هم قبول کرد، منم قراره موهامو کوتاه کنم، آره منم الان میگم اون روزایی که سختی میکشیدیم برای خودشون خاطره بودن.
Ava
پاسخ
مرسی خوشگلم
آره(:
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
22 شهریور 02 23:17
سلامم خوش برگشتیی
Ava
پاسخ
مرسی قشنگممم
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
22 شهریور 02 23:18
نمیدونم هنوز منو یادت هست یا نه
Ava
پاسخ
معلومه که یادمهه
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
26 شهریور 02 16:14
خداشاهده به چند نفر کامنت دادم خیلی با اعتماد بنفس برگشت گفت ببخشید شما یادم نمیاد😂🙌🏻
خوشامدی مجدد😂🙌🏻😂😂😂😂😂
Ava
پاسخ
😂
مرسی😂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
4 مهر 02 17:47
چطوريييييييييي
Ava
پاسخ
سلام بانووو
مرسی تو چطورییی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
8 مهر 02 23:16
فدات جخبرا چيكارا ميكني
Ava
پاسخ
هیچچ مدرسه هنوز هیچی نشده داره نابودم میکنه
بخدا نمیخوام برممم
تو چه میکنیی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 مهر 02 14:06
كلاس چندمي الان
Ava
پاسخ
هفتم🤌
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
17 مهر 02 22:22
هوم منم نهم
Ava
پاسخ
اوهوم اوهوم
سال بعد میری هنرستان یا دبیرستان؟ چه رشته ای میخوای بری؟
تیزهوشان کلا فقط ریاضی و تجربی و انسانی داره از الان میخوام فکرامو کنم😂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
20 مهر 02 14:56
ميرم دبيرستان رشته تجربي
البته خب خودم هنرستانو ترجيح ميدم ولي از هنر تو ايران چندان حمايت نميشه و زياد درامد نداره
Ava
پاسخ
اوهوم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Avas memories می باشد