avaava، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
وبلاگم:)وبلاگم:)، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
نوشتن خودم توی وبلاگم^^نوشتن خودم توی وبلاگم^^، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
طوطی ام طلا 💛طوطی ام طلا 💛، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
🖤بلینک شدنم💗🖤بلینک شدنم💗، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
💜آرمی شدنم💜💜آرمی شدنم💜، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
💗فوراور شدنم💟💗فوراور شدنم💟، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
💙مای شدنم💜💙مای شدنم💜، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
💛مومو شدنم💜💛مومو شدنم💜، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
🖤نورلند شدنم💜🖤نورلند شدنم💜، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
💗Friendship With Lisa💜💗Friendship With Lisa💜، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
🤍آی آر تروپر شدنم💙🤍آی آر تروپر شدنم💙، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
💙Friendship with Nasrin💛💙Friendship with Nasrin💛، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
🖤اوربیت شدنم🤍🖤اوربیت شدنم🤍، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
❤Friendship with Bahar💛❤Friendship with Bahar💛، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
💜Friendship with Sana❤💜Friendship with Sana❤، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
Creative destructionCreative destruction، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره
JinHeeJinHee، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
هتل هایدویهتل هایدوی، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره
🤍آلفا شدنم💙🤍آلفا شدنم💙، تا این لحظه: 10 ماه و 26 روز سن داره

Avas memories

(:

نه یکی...نه دوتا...نه ده تا...نه نوزده تا.سی و یکی تا!

1400/8/28 0:44
نویسنده : Ava
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام
خوبین خوشین ؟

خب...
چه بگم
من و داداشم دوباره سرما خوردیم...
حالا من مشکوک هستم داداشم که همه اش داره فین فین میکنه😂
صبح با مامان و بابام داشتیم ماهیا رو نگاه میکردیم که به یه چیزی مشکوک شدیم
حس کردیم دم ماهی فایتر خوشملم فی فی ریش ریش و پاره پاره شده انگار دمش رو چیدن سرش رو گوله کردن باله بالاییش هم تقریبا کااااامل از بین رفته فقط یه نخش باقی مونده😭
اول فکر کردیم بقیه ماهیا دمش رو خوردن بابام تو نت گشت گفت احتمال داره دم خوره هم گرفته باشه گفته بود قرنطینه اش کنین با یه بدبختی گرفتیمش کردیمش تو یه تنگ کوچولویی 
بعد همکار(اصلاح میکنم همکار های بابام)همه دکترن(جز بابام😂😐)و بابام بعدش داداشمو برد پیش رئیسش که دکتر معروفی تو بوشهره(حالا میگم رئیس رئیس نیستا بابام مدیرشه(یه همچین چیزایی) ولی عین بست فرندن اصلا بابام عین خیالش نیست رثیسشه--------_--------)تا ببینه وضعیتش چطوره ولی دست خالی برنگشتن...
چهارده تا ماهی دیگه هم گرفتن:))))))
ماهیام شدن 31....
بابام گفت از ماهی فروشه پرسیده گفته فی فی به خاطر گرما دم خوره نگرفته(اول فکر کردیم مال گرماست)گفت اگه فی فی اینجوری شده پس کل آب آلوده ست فی فی رو برگردوندیم تو آکواریوم بابام درجه سختی آب رو با یه دستگاهی اندازه گرفت 501 اینا بود انگار باید زیر 200/300 میبود*-*
راه درست کردنشم اینه که نصف آب آکواریوم رو خالی کرد آب تصفیه بدون کلر زد.بابام گفت تو محل کارش آب تصفیه بدون کلر دارن باید بشکه ببره آب بیاره(حالا آب آکواریومه 60 لیتره باید 30 لیتر آب پر از دارو و گرون بریزیم دور 30 لیتر آب کول کنیم از محل کار بابام بیاریم---------------_-----------)خلاصه بابام به آبشون دارو زد و اینا و (و چی ؟ تمااام😐)


پ ن 1 :عکسه چرا اینقدر کیوتههههه (شاهکاری از پینترست...)
پ ن 2:بابام یه ماهیایی خریده به اسم انجل ماهی خیلی کیوتنننن
پ ن 3 : بابام یه ماهی دیگه خریده خیلی رو اعصاب من و مامانمههه.کجههههه.یه باریک صورتی ای هست عین حرف M کج و کوله شدهههه
پ ن4 : من و دوستام یه گروه زدیم . اسمش بلک هیستوری هست (یپ میدونم اسمش یه جوریه) آهنگای کی پاپ توش کاور میکنیم. هنوز دبیو نکردیم. براش کانال واتساپ و آپارات زدیم هرکی لینکشون رو میخواد بیاد نینی تلگراف

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
28 آبان 00 7:52
سلام عزیزم خوبین من هم عاشق ماهی هستم 😍😍😍
Ava
پاسخ
سلام مرسی خوبم شما خوبید ؟^^
آره خیلی قشنگننن
ولی وقتی میمیرن آدم ناراحت میشه از صبح تاحالا چهارتا دیگشون هم مردن😭
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
28 آبان 00 7:53
عزیزم لینک واتساپ و برام میفرستید برای اهنگهاتون؟ 
Ava
پاسخ
حتمااا براتون تلگراف میکنم❤️

28 آبان 00 9:40
✌️✌️
Ava
پاسخ

28 آبان 00 11:12
عررررر فی فی😭
Ava
پاسخ
😢

28 آبان 00 11:13
دلم برایت تنگیده است 💕🙂
Ava
پاسخ
من نیز💗

28 آبان 00 11:13
اممممم
کنسرتتتتتتتتت💜✌
Ava
پاسخ
برووو به جای من خوش بگذرووون (شوگا رو گیر بیار بگو یه بنده خدایی خیلی دوستت میداره😂❤️)
سایهسایه
28 آبان 00 18:14
Shad gand ast😑
Ava
پاسخ
بلی
ولی بعضی وقتا هم بچه ی خوبیه
سایهسایه
28 آبان 00 18:14
منم شبه کرونا گرفتم 
Ava
پاسخ
عه خوبی ؟؟؟
 
سایهسایه
28 آبان 00 18:14
مردم و زنده شدم

28 آبان 00 20:54
چش حتما
بطری آبشو میخوای بیارم برات یادگاری😂😐
بش میگم
(بنده نوکر شما یه بست فرندی دارم اصلن میمیره برات
پشت دوربین یه بای بای کن باش بچم گنا داره
با آرزوی سلامتی برای فی فی😐)
Ava
پاسخ
باوش😐

28 آبان 00 23:01
💜حرفی ندارم جهت کامنت دادن😂💦
Ava
پاسخ
😂❤️
ᴍɪᴀ_ɴᴢʜᴍɪᴀ_ɴᴢʜ
3 آذر 00 18:08
اوا میشه بهم یاد بدی چطوری بهت تلگراف بدم رمز اون پست هرو بفهمم؟؟ 😂
Ava
پاسخ
میتونی بیای واتساپ بفهمی😐😂
بیا تو وبلاگم بزن تماس با نویسنده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Avas memories می باشد