avaava، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگم:)وبلاگم:)، تا این لحظه: 13 سال و 13 روز سن داره
نوشتن خودم توی وبلاگم^^نوشتن خودم توی وبلاگم^^، تا این لحظه: 3 سال و 24 روز سن داره
طوطی ام طلا 💛طوطی ام طلا 💛، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
🖤بلینک شدنم💗🖤بلینک شدنم💗، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
💜آرمی شدنم💜💜آرمی شدنم💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
💗فوراور شدنم💟💗فوراور شدنم💟، تا این لحظه: 3 سال و 13 روز سن داره
💙مای شدنم💜💙مای شدنم💜، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
💛مومو شدنم💜💛مومو شدنم💜، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
🖤نورلند شدنم💜🖤نورلند شدنم💜، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
💗Friendship With Lisa💜💗Friendship With Lisa💜، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
🤍آی آر تروپر شدنم💙🤍آی آر تروپر شدنم💙، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
💙Friendship with Nasrin💛💙Friendship with Nasrin💛، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
🖤اوربیت شدنم🤍🖤اوربیت شدنم🤍، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
❤Friendship with Bahar💛❤Friendship with Bahar💛، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
💜Friendship with Sana❤💜Friendship with Sana❤، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
Creative destructionCreative destruction، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
JinHeeJinHee، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
هتل هایدویهتل هایدوی، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
🤍آلفا شدنم💙🤍آلفا شدنم💙، تا این لحظه: 11 ماه و 23 روز سن داره

Avas memories

(:

سلامی دوباره از فضا در خدمتتان هستم😑💔

1400/8/24 15:49
نویسنده : Ava
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام
خوبین خوشین ؟
ببخشید زیاد نمیام نینی وبلاگ دارم با درس و مشق خفه میشم😑💔
اومدم تند تند خاطرات این چند روز رو بگم و برم
اول میخواستم از پینترست جان تشکر کنم که از صبح تاحالا اصلا ازش بیرون نیومدم
خداااایی عکسای پینترست خیلییی خوبن

هق رنگ سبز چقدر خوبه:)))
خب خب ما جمعه صبح از شیراز راه افتادیم بیایم بوشهر 
تو راه یهو رفتیم تو تونل بعد بابام و ماشینای جلوییش یه ترمزی زدن که من نزدیک بود پرت شم تو شیشه جلویی😑💔

بعله تصادف شده بود و ما تو تونل بودیم و داشتیم از دود ماشینا خفن میشدیم😑💔
و برای اولین بار گیر افتادم تو موقعیتی که اصلا دوست نداشتم گیر بیفتم...(گریه ام گرفت قشنگ🙂💔)
خب بعد یکی دو ساعت اضافه رسیدیم بوشهر تو ماشین بابام همه اش به داداشم میگفت تو خونه یه سوپرایزه
و من همه اش فکر و ذهنم پیش مرغ عشق جدید مادر بزرگم بود...
وقتی رسیدیم خونه دهن من و مامان و داداشم از تعجب باز بود

بابام آکواریوم خریده بوددد
اومده بود تنگ ماهی فایترم فی فی رو جا به جا کنه لبه اش رو میشکونه بعد میره تنگ بخره نداشته آکواریوم میخره:)
وقتی رسیده بودیم یکی از ماهیا رحمت خدا رفته بود و فقط جفت باردارش سالم بود(البته اونم پریشب درگذشت:))
خلاصه نوزده تا ماهی بودن بعد مرگ این زوج دوست داشتنی ماهیا شدن هفده تا
فی فی کوچولوی خودم الان خیلی خجالت میکشه میره تو یکی از خونه ها وقتی گشنه اش میشه میاد بیرون🥺💖

خب بعدا لیست ماهیا رو شاید گذاشتم با عکسشون
دیشب رفتیم خونه مامان بزرگم و من یادم اومد مشقامو نفرستادم و حتی عکس نگرفتم-_-

خب دیگه زیاد خاطرات دیشب رو نمیگم
از صبح تاحالا پینترست منو اسیر خودش کرده (خودااااا چرا پینترست اینقدر سافت و کیوتهههه)

 

پ ن 1:عکس بالا شاهکاری از پینترست جان
پ ن2:به زودی تم وبلاگ قراره تغییر کنه منتظر تم جدید باشین
پ ن3:کیبوردم در راه نوشتن این پست دیوونه ام کرد باتریش داره تموم میشه هی از کار میفته😑💔

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)


24 آبان 00 16:21
بله بینترست خیلی مطالب خوبی داره حدودا شبیه گوگل هستش
آکواریوم 😇 خوش بحالتون😍
Ava
پاسخ
آره دقیقااا
💞

24 آبان 00 16:25
😇😇😇😇
Ava
پاسخ
💖
سایهسایه
24 آبان 00 16:38
منو درسام 
منو مشقام
همگی کلافه &zwnjگشتیم
منو درسام همگی 
بيچاره گشتیم
منو تو مثل همیم اما دلامون پر درده 
درد ماها همگی مشق و درسه که مارو 
همگی کلافه کرده ......
(با لحن من و بی واژه صدا کن بخون)
Ava
پاسخ
چه شعری هعی
سایهسایه
24 آبان 00 16:38
من عضوش نشدم
Ava
پاسخ
سایهسایه
24 آبان 00 16:39
نازی هم بلاگر شد😑
Ava
پاسخ
هعی😑💔

24 آبان 00 20:03
اگه بلاگر شده چه شکلی تو وبلاگش نوشته بلاگر شدم؟😑😑😑
Ava
پاسخ
نوشته دیگه-_-

24 آبان 00 20:18
ماااایییی بستتت فرررندد
کجاااااییییی
جررررر فی فی😐
عرررر یونتان😭💔
آقا پلاک این ماشینه رو بده برم صافش کنم با چه جرعتی با بست فرند کیوتم تصادف کرده😐

خب منم اینجا زیر  این دخی های فامیل دارم خفه میشم😑💔
آهنگ جدید جینو گوش دادی؟
هانیا خرر استتتتت
دیشب بهم پیام داده بیا تو وب آوا بلاگر شده😐
منم با سرعت جت پریدم این تو
نتم همراهی نمیکرد
آخرش دیدم یارو تو نیستی نازیه😑💔
۲۰ کیلو کم کردم ینی😶
حالا اینور دوستام یه گروه زدن تو واتساپ حالا هی میگن سانا کو
آخرش سلوا بست فرند مدرسم گفت آمربکاس😐
حالا اونا:
_سانا  کرخر چرا منو نگفتاااا
_سلی خر نگو...سانا آمریکا چه غلطی میکنع
_سلی بیشور اصن خنده دار نیس
_وطنم...ای شکوه پابرجااااااااااا
_درود به شرف خودمون که وطن فروش نشدیم
_وایییی جررررر عررررر الان کدوم شهره؟
(بعد اینکه سلوا گف تو لس آنجلسه و بلیت کنسرت خریده🔫😐💔)
_ای اسکل گفتماااا....این یه چیزیش بود انتر رفیق فروش
_تف😐😐
_سانا اسکل عوضی شاسماخ برگردی زندت نمیزارم گورخر پلشتتتتت
_وات؟ پسرام+سانا کنسرت لس آنجلس....پس من چی؟(تو هیج)
_ از اولم ازش خوشم نمیومد(با اینکه ۱۰۸۶۵۵۴۳۵۶۷۸ بار تو پیوی بهم گف عشقم😐💜)
_یا مسلم ابن عقیل نره با تهیونگ رل بزنه دق میکنمااااا
(بعد اینکه سلوا گف کجای کاری این از شوگا امضا داره😐💔)
_بیشور
_تو یه جمله حستونو بگین بهش
_قهررر تماممم
_اسکل است
_نه جانم خررر استتتت
_بیشور استتت
_خاکبرسر استتتتت
_اسمشو پیش من نیار که آتیشت میزنم🔫😐🔥
Ava
پاسخ
همینجام-_-
فی فی خوشگلم این وسط چی کارست ؟
یه بار عکس یونتان رو بزار دلم موخواد ببینمش*-*
با من بدبخت تصادف نکرده با یه بنده خدایی تصادف کردن یکی از ماشینام از دره پرت شد پایین---------_-------

هعی
نچ اصلا تو فاز بی تی اس نیستم (چی کاررر کنممم وب اخبار بروزشون رو پیدا نمیکنمممم)
*-*
😐💔
هعی من وقت نمیکنم پیج بوک بلاگری خودمو بچرجونم چه برسه بلاگر شم-_-
دوستات چه آدمایین-_-
ترجیح میدم کلمه مد نظرم رو برای توصیفشون استفاده نکنم🚶🏻&zwj♀️

27 آبان 00 11:48
میگم پست جدید گذاشتم لطفا سر بزن^-^
Ava
پاسخ
حتما❤️

27 آبان 00 14:53
بیشتراست خیلیییی خوبع۰💦💙
Ava
پاسخ
پینترست*-*
آره خیلییییییی خوبهههههههه

27 آبان 00 14:53
راستی ميگما ابن نازی ک میگین بلاگر هست دقیقاا کیه😅😅
Ava
پاسخ
منم زیاد نمیشناسمش*-*

27 آبان 00 21:10
آهاا یه وقت فکر کردم منو میگید😂
منم یه بلاگر هستم😂💜
Ava
پاسخ
😂
عجب❤️

28 آبان 00 10:20
بلی بلی خودم میدونم این روزا بلاگر زیاد شده😂هر کی میرسه میگه بلاگره😅ولی من قبلا مامانم بلاگر بوده الان دادم همون پیچ رو اداره میکنم🥺💗
Ava
پاسخ
دقیقا
به قول دوستم چه جابل
ᴍɪᴀ_ɴᴢʜᴍɪᴀ_ɴᴢʜ
7 آذر 00 17:08
دقت کردی گیر دادی به این عکسه؟؟ |:✨
Ava
پاسخ
بلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Avas memories می باشد