avaava، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
وبلاگم:)وبلاگم:)، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
نوشتن خودم توی وبلاگم^^نوشتن خودم توی وبلاگم^^، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
طوطی ام طلا 💛طوطی ام طلا 💛، تا این لحظه: 4 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
🖤بلینک شدنم💗🖤بلینک شدنم💗، تا این لحظه: 3 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره
💜آرمی شدنم💜💜آرمی شدنم💜، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
💗فوراور شدنم💟💗فوراور شدنم💟، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
💙مای شدنم💜💙مای شدنم💜، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
💛مومو شدنم💜💛مومو شدنم💜، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
🖤نورلند شدنم💜🖤نورلند شدنم💜، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
💗Friendship With Lisa💜💗Friendship With Lisa💜، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
🤍آی آر تروپر شدنم💙🤍آی آر تروپر شدنم💙، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
💙Friendship with Nasrin💛💙Friendship with Nasrin💛، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
🖤اوربیت شدنم🤍🖤اوربیت شدنم🤍، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
❤Friendship with Bahar💛❤Friendship with Bahar💛، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
💜Friendship with Sana❤💜Friendship with Sana❤، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
Creative destructionCreative destruction، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
JinHeeJinHee، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه سن داره
هتل هایدویهتل هایدوی، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
🤍آلفا شدنم💙🤍آلفا شدنم💙، تا این لحظه: 10 ماه و 25 روز سن داره

Avas memories

(:

از ببعی به بز😐🔪

1400/7/1 16:50
نویسنده : Ava
186 بازدید
اشتراک گذاری

هاااااییی😍🍓
بدون هیچ توضیح اضافه ای میریم سراغ خاطره ی امروز
خب راستشو بخواین من موهای بلند و کیوتی داشتم اما نمیدونم چرا به مامانم گفتم کوتاه کن (یه سال پیش ؟دو سال پیش ؟) و تا شونه ام کوتاه کرد ولی به شدت پف شد و منی که هنوز اذیت بودم و مامانم بردم آرایشگاه کلا پسرونه زد:/
اولش خوب بود ولی بعد یه چیز وحشتناکی شد موهام پف شد و فرفری کلاغ میدیدش توش لونه میکرد:/
چند روز پیش با مامان بابام به نتیجه رسیدیم بریم آرایشگاه صافش کنیم(یه چیزی حالت کراتین ولی مواد صافیه)خلاصه من برخلاف عادت همیشگیم که تا یازده دوازده میخوابم مجبور شدم ساعت هشت صبح پاشم چون ساعت نُه نوبت داشتم🥴
خلاصه از هشت و نیم صبح تا 2 و نیم صبح تو آرایشگاه بودم(تازه تنها چون نمیذاشتن همراه داشته باشیم تا آرایشگاه شلوغ نشه:/)به جز من یه مشتری دیگه اومد موهاش سیاه بود پایینش بلوند اومد بالاش رو یه چیز زیتونی عسلی مانند زد پایینش رو بنفش خیلی کیوت شدددد
خلاصه موهام چیز خوبی دراومد کیوت شد به قول بابام از ببعی شدم بز:/
الانم تا دو روز یعنی یکشنبه صبح موهام خیلی حساسه نمیتونم بندازمش پشت گوشم یا ببندمش یا درست بخوابم موقع خواب موهام حتما باید بالا باشه:/

پایان:/

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 مهر 00 17:40
مبارکت باشه آوا جون 
Ava
پاسخ
مرسییی^^
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
1 مهر 00 18:01
عه موهای منم خيلیییییی پرپشت و 70 درصد فرفريه😅
ولی چون تلم تا نوك دماغمه مث پيشيا ميشم و از مدلش راضيم😀

پ.ن: اولين ماهگرد الكسا لاور شدنت هپی^^
Ava
پاسخ
موهای من که پف و حدود 70 درصد فرفری و پره*-*
^-^
عه کی یه ماه شد ؟
انگار همین دیروز بود Xtra رو گوش کردم فنش شدم
کی یه ماه شددد؟
ممنوننن
Raha:)Raha:)
1 مهر 00 20:31
مبارک باشه بیبی😘
Ava
پاسخ
تنکس لاولی😄
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
1 مهر 00 23:28
سلام یه عکس از خودت بزار
منم موهامو مثل تو کوتاه کردم و داغون شد
فرم ببعی داره بقول تو چیکار کردی بگو منم بکنم
Ava
پاسخ
باشه
وای خیلی بده
باید بری آرایشگاه های مخصوص که برای کراتین هستن مواد صافی بزنی ولی موهات یکم باید بلند تر بشه
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
2 مهر 00 14:54
اره الان بلند تر شده
Ava
پاسخ
پس فکر کنم بتونی بری صافی بزنی
حداقل تا رو شونه ات باید باشه البته صافش تا رو شونه ات
سایهسایه
7 مهر 00 11:46
منم 
هاگریدو دیدی 
موهای منم همینه
Ava
پاسخ
😂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Avas memories می باشد