avaava، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگم:)وبلاگم:)، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره
نوشتن خودم توی وبلاگم^^نوشتن خودم توی وبلاگم^^، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
طوطی ام طلا 💛طوطی ام طلا 💛، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
🖤بلینک شدنم💗🖤بلینک شدنم💗، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
💜آرمی شدنم💜💜آرمی شدنم💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
💗فوراور شدنم💟💗فوراور شدنم💟، تا این لحظه: 3 سال و 22 روز سن داره
💙مای شدنم💜💙مای شدنم💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
💛مومو شدنم💜💛مومو شدنم💜، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
🖤نورلند شدنم💜🖤نورلند شدنم💜، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
💗Friendship With Lisa💜💗Friendship With Lisa💜، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
🤍آی آر تروپر شدنم💙🤍آی آر تروپر شدنم💙، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
💙Friendship with Nasrin💛💙Friendship with Nasrin💛، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه سن داره
🖤اوربیت شدنم🤍🖤اوربیت شدنم🤍، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
❤Friendship with Bahar💛❤Friendship with Bahar💛، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
💜Friendship with Sana❤💜Friendship with Sana❤، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
Creative destructionCreative destruction، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
JinHeeJinHee، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
هتل هایدویهتل هایدوی، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
🤍آلفا شدنم💙🤍آلفا شدنم💙، تا این لحظه: 1 سال و 1 روز سن داره

Avas memories

(:

عروسکم دوست دارم...

1391/2/30 22:09
نویسنده : Ava
442 بازدید
اشتراک گذاری

 

گلم امروز 30 اردیبهشت 91 سالگرد ازدواج من و بابایی هست دومین سالگرد ولی چون بابایی امشب میخواد بره تهران ماموریت مارو گذاشته شیراز خونه آقا جون و رفت.خدا پشت و پناهش باشه

خب مامانی بیا ازخودمون بگیم.

عزیز دلم مامان فدات بشه که داری روز به روز بزرگتر و خوشگلتر و خانوم تر میشی.

عزیزم داری هر روز کارای جدیدتر یاد میگیری و دل مامان و میبری.قربونت برم من

...

گلم امروز 30 اردیبهشت 91 سالگرد ازدواج من و بابایی هست دومین سالگرد ولی چون بابایی امشب میخواد بره تهران ماموریت مارو گذاشته شیراز خونه آقا جون و رفت.خدا پشت و پناهش باشه

خب مامانی بیا ازخودمون بگیم.

عزیز دلم مامان فدات بشه که داری روز به روز بزرگتر و خوشگلتر و خانوم تر میشی.

عزیزم داری هر روز کارای جدیدتر یاد میگیری و دل مامان و میبری.قربونت برم من

...

- عزیزم الان دیگه مثل جوجه اردک پشت سرم راه میوفتی البته وقتایی که خودمون دوتا تنهاییم یا وقتی که گرسنه ای یا خوابت میاد

- فدای اون دست و پای کوچولو و ظریفت بشم که هنوز نتونستی چهار دست و پا بری و همچنان سینه خیز میری تقریبا از عید به بعد توی سینه خیز رفتن مهارت پیدا کردی .اصلا نمیزاری به کارام برسم همین که میرم آشپزخونه پشت سرم راه میوفتی یا میای گچ دیوار و میکنی و میخوری ویا آشغالای روی زمین و میخوری یا از ترس اینکه از پله آشپزخون بیای بالا و زمین بخوری مجبورم کار و ول کنم بیام سراغت...

اشکال نداره گلم ما تورو از خدا خواستیم و خدا مارو قابل دونست و تو رو به ما داد پس باید صبور و با حوصله باشم عزیزم. دوست دارم

- خداروشکر با غذا خوردن مشکلی نداری و از این بابت خدارو شاکرم

- تازگی کلاغ پر بازی میکنیم باهم و شماهم یاد گرفتی انگشت اشارت و میزاری زمین و دو روزی هم هست برا اشاره کردن انگشتت و میاری بالا و اشاره میکنی قربون اون انگشت کوچولوت برم من

- دیگه وقتی چیزی دستت هست نمیتونم تا خودت نخوای ازت بگیرم میزنی زیر گریه و سفت نگهش میداری نفسسسسسسسسسم

- قربونت برم که جیک جیک هم بلدی بکنی و وقتی میگم گنجشکه چی میگه جیک جیک میکنی یه بلبل هم باباجون اینا دارن که بهش میگی جی جی و براش ذوق میکنی ولی من هی میترسم که نکنه نوکت بزنه اون موقع من میدونم و اون

- وای وای برات بگم که چه جوری دست میزنی و میرقصی کافیه بهت بگیم دست یا بگیم نی نای نای و یا یه آهنگ بشنوی همچین میرقصی که بیا و ببین عروسک قشنگم

- قربون خندیدن و قهقهه زدنت که بعضی وقتا که باهات بازی میکنم همچین قهقهه میزنی که دلم غش میره برات

- راستی عاشق حمام و آب بازی هم هستی و توی هفته گذشته هم رفتیم دریا و بابا دارا شمارو برد توی آب اولش یه لحظه ترسیدی ولی بعد دیگه نه ایشالا خودت شنا یاد میگیری و میری شنا میکنی دختر خوبم

 

عزیزم بدون که من و بابایی خیلی خیلی زیاد دوست داریم و از خدا میخوام که همیشه پشت و پناهت باشه گلمقلب

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

حسناسادات
2 خرداد 91 10:57
خصوصی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Avas memories می باشد