avaava، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
وبلاگم:)وبلاگم:)، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره
نوشتن خودم توی وبلاگم^^نوشتن خودم توی وبلاگم^^، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
طوطی ام طلا 💛طوطی ام طلا 💛، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
🖤بلینک شدنم💗🖤بلینک شدنم💗، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
💜آرمی شدنم💜💜آرمی شدنم💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
💗فوراور شدنم💟💗فوراور شدنم💟، تا این لحظه: 3 سال و 22 روز سن داره
💙مای شدنم💜💙مای شدنم💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
💛مومو شدنم💜💛مومو شدنم💜، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
🖤نورلند شدنم💜🖤نورلند شدنم💜، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره
💗Friendship With Lisa💜💗Friendship With Lisa💜، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
🤍آی آر تروپر شدنم💙🤍آی آر تروپر شدنم💙، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
💙Friendship with Nasrin💛💙Friendship with Nasrin💛، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه سن داره
🖤اوربیت شدنم🤍🖤اوربیت شدنم🤍، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
❤Friendship with Bahar💛❤Friendship with Bahar💛، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
💜Friendship with Sana❤💜Friendship with Sana❤، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
Creative destructionCreative destruction، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
JinHeeJinHee، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
هتل هایدویهتل هایدوی، تا این لحظه: 1 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
🤍آلفا شدنم💙🤍آلفا شدنم💙، تا این لحظه: 1 سال و 1 روز سن داره

Avas memories

(:

عزیز دلمون 7 ماهه شد...

1390/12/4 19:01
نویسنده : Ava
741 بازدید
اشتراک گذاری


آوا خانوم من 7 ماه گذشت.7 ماهه که وجودت گرمی بخش خونه من و بابایی شده

قادر نیستم بیان کنم که چقدر دوستت دارم و از داشتنت احساس غرور میکنم

تو دختر خیلی خوبی هستی و مطمئنم که همینجور هم میمونیقلب

خوشکل خانوم میخوام از روند  کارات برات بگم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم

نن

  . . .


آوا خانوم من 7 ماه گذشت.7 ماهه که وجودت گرمی بخش خونه من و بابایی شده

قادر نیستم بیان کنم که چقدر دوستت دارم و از داشتنت احساس غرور میکنم

تو دختر خیلی خوبی هستی و مطمئنم که همینجور هم میمونیقلب

خوشکل خانوم میخوام از روند  کارات برات بگم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم

نن

 

-خب از غذا خوردنت شروع میکنمماچ

عزیزدلم غذا رو خدا روشکر خوب میخوری تا الان بهت سریلاک برنج و سوپ میکس شده و پوره سیب زمینی و هویج دادم که همه رو میخوری از فردا هم میخوام زرده تخم مرغ و بیسکوییت مادر بهت بدم

-خب از خوابت بگمخواب

خوابت خیلی خیلی بهتر از قبل شده میارمت کنار خودم شیر میخوری و غلت میزنی و آواز میخونی تا خوابت ببره اون موقع که خوابت برد میزارمت توی گهوارت اینقدر خوشمزست وقتی پیشم میخوابی

ولی در طول روز کم میخوابی 3 یا 4 بار اونم به زور نیم ساعتآخ

-روروئک سواری چشمک

یک ماهی میشه بعضی روزا میزارمت توی روروئکت که بازی کنی البته زمان خیلی کوتاه که خسته نشی و به ستون فقراتت فشار نیاد.دوتا هم روروئک داری یه دونه شیراز خونه مامان جون که مال ارسلان بوده گذاشته براشما یه دونه هم مال خودت

روروک

-غلت زدنهات قهقهه

اینقدر خوشکل غلت میزنی قربونت برم من.یکی دو روز هم هست روی شکم که هستی خودت و اینور و اونور میکشی و دست دراز میکنی تا وسایل و بکشی سمت خودت معلومه کم کم میخوای سینه خیز بری

س

سی

-صحبت کردنت چشمک

عزیزم بعداز گ گ گ و گییییییخ حالا دیگه دددددد و دادادادا و ب ب ب ب  و بابا رو میگی و یه چیزی دیگه هم میگی شبیه به هاتا یا آتا دقیقا نمیدونم کدومشه

-گریه کردنت گریه

خیلی لوس شدی وقتی گریه میکنی فورا اشکت در میاد 

قربون اون اشکات برم که دل آدم کباب میشه . نمیزاری یه لحظه از دیدت دور بشم اگه بابایی خونه نباشه حتی آب هم نمیزاری برم بخورم همین که بلند میشم میرم گریه میکنی اونم چه گریه ای بیا و ببین.از  امروز تصمیم گرفتم دیگه وقتی بیداری هیچ کاری نکنم چون فقط اعصاب خودم و خورد میکنم و گریه تو در میاد راحت میشینم پیشت غذا هم یه جوری درست میکنم دیگه....

-نشستنتشویق

عزیزم حدود 3 هفته پیش که شیراز بودیم خاله نجمه اومد پیشیمون و شما رو نشوند چند ثانیه بدون کمک نشستی ولی به قول خاله نجمه مثل منار جنبون هی اینور و اونور میشدی الان خیلی بهتر میشینی  ولی نمیشه ازت غافل شد

نشستن

ن

اینم یه عکس همینجوریییییییییییی

2

پسندها (1)

نظرات (7)

حسناسادات
5 اسفند 90 19:28
ایشالا 120 ساله بشی خاله
مامان سهند و پرند
6 اسفند 90 23:41
ای جانم چه خانومی شده آوای گل مخصوصا توی عکس آخری که خوردن واجبه نجمه جون روروئک آوا مارک پرنس یا پرنسس هستش؟از کجا گرفتی؟روروئک پسرم همین شکلی بود و یه چرخش شکسته می خوام ببینم چرخ براش پیدا می کنم که پرند هم بتونه توش بشینه. امضا :یک خسیس
مامی کیارش و کیانا
11 اسفند 90 17:15
ممنونم که به دوقلوهای من رای دادین آوا خوشگلرو ببوسین
مامان خورشید
15 اسفند 90 19:55
عزیزم ماشالله خیلی ناز شدی 7 ماهگیت مبارک باشه گل قشنگم
شادي
21 اسفند 90 3:56
عزيز دلم، چقدر تو زيبايي
مامان خورشید
23 اسفند 90 12:04
قربونه اون چشمات بشم من
سارا
23 اسفند 90 14:29
عزیزم ماشاا... چه نازه بووووووووووسسسسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Avas memories می باشد