avaava، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگم:)وبلاگم:)، تا این لحظه: 13 سال و 13 روز سن داره
نوشتن خودم توی وبلاگم^^نوشتن خودم توی وبلاگم^^، تا این لحظه: 3 سال و 24 روز سن داره
طوطی ام طلا 💛طوطی ام طلا 💛، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره
🖤بلینک شدنم💗🖤بلینک شدنم💗، تا این لحظه: 3 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
💜آرمی شدنم💜💜آرمی شدنم💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره
💗فوراور شدنم💟💗فوراور شدنم💟، تا این لحظه: 3 سال و 13 روز سن داره
💙مای شدنم💜💙مای شدنم💜، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
💛مومو شدنم💜💛مومو شدنم💜، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
🖤نورلند شدنم💜🖤نورلند شدنم💜، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
💗Friendship With Lisa💜💗Friendship With Lisa💜، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
🤍آی آر تروپر شدنم💙🤍آی آر تروپر شدنم💙، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
💙Friendship with Nasrin💛💙Friendship with Nasrin💛، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
🖤اوربیت شدنم🤍🖤اوربیت شدنم🤍، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
❤Friendship with Bahar💛❤Friendship with Bahar💛، تا این لحظه: 2 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
💜Friendship with Sana❤💜Friendship with Sana❤، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
Creative destructionCreative destruction، تا این لحظه: 2 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
JinHeeJinHee، تا این لحظه: 2 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
هتل هایدویهتل هایدوی، تا این لحظه: 1 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
🤍آلفا شدنم💙🤍آلفا شدنم💙، تا این لحظه: 11 ماه و 23 روز سن داره

Avas memories

(:

خاطره ی تولد

1400/5/5 16:54
نویسنده : Ava
295 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممم
خب خب اومدم خاطره ی تولد رو بگم
صبح تا ظهر اتفاقی نیفتاد ولی ظهر وقتی مامانی از خرید اومد دیدیم برامون از اون بادکنک آبی ها خریده:))))😍🥳
از اونا که شلنگ آب میزنیم سرش کم کم بادکنک ها پر آب میشن
خلاصه من و آراد کلی آب بازی کردیم و اینا تا یکدفعه دیدیم همه بادکنک ها خود به خود خالی شدن🙁
مامانی آراد رو برد حموم من یکم تو حیاط موندم تا خشک بشم بعد رفتم داخل دیدم مامانی کلی بادکنک برای شب باد کرده🥳
منم یکی دوتا باد کردم که اومدم بعدی رو باد کنم بوم ترکید😂🤕
آراد که اومد من رفتم حموم ناهار خوردیم 
ساعت 4 تا 5 من با خاله مریم ناخونام رو درست کردم و بعد زنگ زدیم کیک سفارش دادیم و زود اومد😍
یکی دو ساعت بعد مامان گفت به خاله ویدا پیام بده ببین میاد یا نه
پیام دادم گفت سعی می کنم بیام 
بعد گفت اگه بیام با دوستم و شوهرش میام😳
من و مامان و مامانجون و خاله مریم کلا هنگ کردیم
و ناراحت بودیم
چرا ؟
چون خیلی یهویی شد
کیک کوچولو بود
نمیدونستیم شام چطوری سفارش بدیم
و مجبور بودیم حجاب کنیم!
خلاصه تصمیم گرفتم زود لباسامون رو بپوشیم و عکس بگیریم
من داشتم با فیلتر ها اینستا از خودم و آراد عکس می گرفتم که به فیلتر مورد علاقه ام رسیدم که موها و لب و تصویر رو برق برقی می کرد😍
نشون مامانم دادم و خلاصه مامان و خاله مریم گیر دادن بهش🙄
فیلتر رو فرستادم برای خاله مریم که دست از سر گوشی مامانم بردارن اما گوشی خاله مریم فیلتر رو ساپورت نمی کرد😐
خلاصه کلی با فیلتر عکس گرفتن تا بالاخره بیخیالش شدن و شروع کردن به عکس گرفتن با دوربین گوشی
عکسارو بعدا میزارم عکس های خصوصی رو هم بعد میزارم پست رمز دار تلگراف بدید رمز رو بهتون بگم
خلاصه مامان از رستوران رافائل4 غذا سفارش داد
راستش من رافائل رو خیلی دوست دارم شعبه اول و دومش بوشهره سوم و چهارم شیراز 
شعبه دومش که من خیلی دوستش داشتم بسته شد شعبه اول هم چند شب پیش آتیش گرفت😨😭
شعبه سوم هم نمیدونم وضعش چطوره اما شعبه چهارم هستش
خلاصه کم کم دایی وحید و خاله لادن و ارسلان اومدن پایین و خاله ویدا و عمو حسن و دوستاشون یعنی خانم محمودی و آقای محمودی هم رسیدن
تا اونا اومدن شام رسید
شام خوردیم و یکم بعدش کیک
کیک رو من زیاد دوست نداشتم زیادی مزه ی شکلات میداد(فکر نکنید شکلاتی دوست ندارم اتفاقا عاشقشم)
بعد کیک خاله ویدا و عمو حسن و خانم و آقای محمودی رفتن و فقط دایی و خاله لادن و ارسلان و خودمون موندیم
عکس های دسته جمعی گرفتیم و اینا که احتمالا بعدا بزارمشون
بعد من با ارسلان چند دست براول استارز بازی کردم

این آرمش هست

اینم دوتا فن آرت بامزه از این بازی

اینم عکس یه سری از شخصیت هاش (البته قدیمی هست)
خلاصه بعد ارسلان اینا برگشتن بالا و خوابیدیم
من ساعت گذاشتم چهار و نیم صبح پاشم والیبال ببینم و با یکی از دوستام تو اینستا چت کنم ولی بیدار نشدم
خب فعلا چیز دیگه ای نیست🙂
امروز هم تولد خاله مریمه🥳
و می خواد ساعت 8 شب یه هفته بره تهران
امشب من بازم ساعت میزارم برای والیبال بیدار شم
خب فعلا خداحافظ

پسندها (10)

نظرات (3)

ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
9 مرداد 00 0:01
مبارک باشه تولدت آوا جون جونی😍
انشا الله 1000000000000000000000000000000 ساله بشی😘
همیشه به شادی و سلامتی😊

 
Ava
پاسخ
مررررررررررررررررررسییییییییییییی کیوتممممممممممم❤️

16 مرداد 00 14:25
سلام اوا جون پست جدید گذاشتم 
Ava
پاسخ
من بیام ببینمم

16 مرداد 00 14:25
تولدت مبارک 
Ava
پاسخ
مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Avas memories می باشد